У 1930 році Ірвінг Прайс, заходів маленького містечка Східна Аврора в штаті Нью-Йорк, став партнером досвідченого виробника іграшок Германа Фішера та господині іграшкового магазину Хелен Шелл. Вони заснували невелику компанію, яка стала для мільйонів дітей у всьому світі частиною дитинства! Тільки за перший рік роботи вони створили Містера Качку і ще п'ятнадцять іграшок на мотузочці.
Ця оригінальна серія розмальованих дерев'яних іграшок мала неймовірний успіх на спеціалізованій виставці в Нью-Йорку, і незабаром продукція стала популярною у всіх дитячих магазинах міста. У іграшок на мотузочці була спільна риса, яка пізніше стала головною особливістю товарів компанії: іграшки повинні бути не тільки кумедними, але і розвивають, інноваційними, якісними, надійними і безпечними. Крім того, іграшки продавалися за доступною ціною. Іграшки, які в дитячій уяві перетворювалися в щось чарівне.
Чи знаєте ви, що...?
Досвід і поради батьків допомогли компанії Фішер-Прайс вдосконалити нові іграшки та іншу продукцію. Щороку близько 1000 батьків відвідують Ігрову Лабораторію в Східній Аврорі для тестування іграшок, і ще 8000 батьків беруть участь у різних програмах.
Кількість іграшок розроблених компанією Fisher-price з 1930 року, зараз перевищує 5000 найменувань!
Fisher-price завжди був переповнений ідеями. Щороку дизайнери створюють 2000 нових іграшкових серій, з ніхвипускается тільки близько 100 кращих.
Для того щоб ідея стала реальністю, майбутня іграшка Фішер-Прайс проходить близько 15 різних тестів і випробувань. Наприклад, колеса триколісного велосипеда випробовували на 160 км імітованої дороги.
Пружинні і еластичні матеріали іграшок Fisher-price повинні витримувати мінімум 10000 стиснень "автоматичними пальцями".