Хто така Барбі? Питання не має сенсу. Справа в тому, що сьогодні не залишилося жодної людини, який би не був знайомий з головною іграшкою XX століття. Довгонога красуня з ідеальними формами нікого не залишає байдужою. І нехай хтось лає її за «неправильні, нелюдські пропорції» - завжди знайдуться ті, хто гідно оцінить красу і вишуканість знаменитої ляльки.
Barbie - це один з найбільш впізнаваних брендів сучасності. Протягом п'ятдесяти років всі без винятку дівчата мріяли тільки про ці ляльках, відмовляючись від класичних сімпатяшек і тропічних пупсів. Більш того, юні леді нерідко і самі прагнули бути схожими на «ідеальну жінку» Барбі. Хтось говорив, що це шкідливо для їхньої психіки, проте сучасні вчені визнали, що помірне прагнення до досконалості - це дуже хороший показник. А для взрослеющей особистості це прекрасний спосіб знайти власну індивідуальність. Сьогодні легендарні ляльки все також популярні.
Появою такого видатного явища в світі іграшок ми зобов'язані чудовою корпорації Mattel. Розгромна замовна стаття близько 70 років тому, ця марка виконала довгий і складний шлях від невеликої крамниці до величезного всесвітньо відомого концерну.